Sunday, August 3, 2008

Killukesi nõialaagrist












4 comments:

Bianka said...

Ägedad pildid!
Vaatasin, et oled nüüd blog.tr-s ka sees. Kui seal tahta rohkem tähelepanu saada ja uusi lugejaid leida, siis pilt blogi teksti sees on heaks tõmbenumbriks. Sel juhul tasub valida "small" ja näiteks "right" positsioon. Siis jääb jutu algusse ühte nurka. Mina vähendan piltide mahtu enne kui siia laadin. Siis võtab see vähem aega.

Emmeliina said...

selge, aga kuidas ma sinna trsse sain. ma ise küll selleks midagi ei teinud see on üks suur?

Bianka said...

Vat see on küll huvitav asi. Äkki siis minu kaudu või midaiganes. Sest minul on see blog.tr.ee logo oma blogis ja see on üks igavene nuhk. Kui mina alustasin siinkandis ja mõtlesin, et tõmban väheke hinge teiste tähelepanust, siis tuli Valgeseelik minu blogisse kommenteerima. Küsisin, et kust sa mu leidsid. Selget sotti me ei saanudki. Mul oli delfi blogi blog.tr nimekirjas, aga uut ma veel ei lisanud. Ilmselt ongi nii, et kui blog.tr.ee logo on kellegi blogis, siis ilmuvad ka tema loetud inimeste jutud nimekirja. Muud varianti ma ei näe. Kui vaatad minu blogist linki blogipuu, siis selle alt tuleva asja vasakpoolses nimekirjas olid oma "Villasega" sees mis sees. Aga täna sa seda ilmselt enam ei näe, sest eelmisi pidi tagasi kerides on vist ainult viimase ööpäeva postitused alles.

Emmeliina said...

nägin seda sul blogipuud küll ja kunagi sa isegi soovitasid mu sinna blog tr-sse minna, aga leidsin,et pole veel päris valmis. nüüd toimetas miski minu eest. olen juba niikaugele läinud, et googli inglise eesti sõnaraamat lahti (kooli saksa keel!). ja muidugi kodused tööd kõik pilla palla. hea, et sajab.