Thursday, April 2, 2009

Kevad trepilt






6 comments:

toompeale said...

mulle meeldib väga sulavee rohekas värv, justkui kelmikate kevade silmade värv...

Sa vist päris pruun juba! muudkui päevitad trepil.

Emmeliina said...

kaugemal ma ei pääsenud, siis oli veel lumi, nüüd on õnneks kõik sulanud. Suumiga ei saa selliseid pilte nagu päris tahaksin.

aga ikkagi ise tehtud

päike ei hakka peale, ei tea miks?

toompeale said...

ma avastasin nüüd sel Vooremaa käigul, et peaks tegema täitsa niisuguseid üksi sõitmise päevi.
et sõidad kuhugi maastikule ja nii palju põnevat on, mida kaadrisse püüda. seekord pidi seltskond mu pärast tagasi sõitma. ma narr jäin pikaks ajaks luiki imetlema.

hm..
Sul fotokas, mul fotokas, ka Sinu kant vajab avastamist...

toompeale said...

mulle ei hakka ka päike peale.

Emmeliina said...

jaa, kui hästi läheb on meil edaspidi Laiuse maile asja. Miks mitte suvel koos? luiged on niiilusad, pole neid kunagi pildistanud. Ütlen veel, et ma rohkem selline vanade kolude ja majade pildile püüdja.

toompeale said...

ma tunnen loodust kõige paremini, seepärast ka ennekõike ju see, mida tunned. majad ja kolud sobivad ka. olen neidki püüdnud, kuid omaarust ebaõnnestunult. aga põnev siiski uusi väljakutseid vastu võtta.